Search found 18 matches

by oujibird
Thu Mar 17, 2016 11:14 pm
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

Heya! Nice to see y'all again. I've had a pretty long couple weeks, to say the least... so many errors. So much fixing. But, at long last, I finally got the menu I was editing to work just fine! Sadly, since that meant less time actually writing what I wanted, I fell a bit short of my goal... but my...
by oujibird
Thu Mar 03, 2016 7:46 am
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

Heya! Sorry for letting myself fall silent for a while... trying to live life, rest my hand, and also make a game can sure be a difficult juggle. Anyways... since I haven't been able to draw much, I've been focusing on intensifying the plot and figuring out what exactly is the direction that I want ...
by oujibird
Wed Sep 30, 2015 11:54 pm
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

HOO BOY, okay. Carpal tunnel issues are acting up again, so I'll have to calm down with drawing for now (...just gimme a couple months, and I'll get back to sprites!) For the time being, however... I GUESS THIS MEANS I'LL START PLANNING... Lucious's route. It begins. Time to crack open a program for...
by oujibird
Sun Sep 20, 2015 12:59 am
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

The concept of this whole thing and the characters seem very interesting (I love the way you describe things, at that, haha)! :D Aw, thanks! I'm definitely following this and eagerly waiting for any updates. Good luck with everything! c: Much appreciated! I'll send some good vibes your way as well!...
by oujibird
Sun Sep 20, 2015 12:55 am
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

New update! There's a link to the chapter ideas now, where you can see vaguely what's planned for each. Ending ideas too! Watch your step. Spoilers. Specific route ideas will come later, though I already have things in mind... keep watching!
by oujibird
Sat Sep 19, 2015 2:54 am
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork's Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

Not sure if the title is pending or if you intend to add "The" ahead of it. HAHA, don't worry, it was just a placeholder! That I took no longer than three seconds to think of. I finally thought of something perfect for the story, now, though - so that's fixed now. HURRAY TO NO CONFUSION. Anyway, it...
by oujibird
Fri Sep 18, 2015 5:52 pm
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork's Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

Ooooh, Psychic Shop! :D Yeah! We figured putting in a shop to check your romanceability would be better than a distracting amount of bars. Plus, it keeps you stuck in the world, y'know? His face . Snort/giggle/roll around on the floor I do love hilarious expressions, LMAO... definitely going to hav...
by oujibird
Thu Sep 17, 2015 11:20 pm
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork's Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

Psst! I can handle spoilers! I won't tell a soul. Promise! 8) I CAN'T DO IT. Literally anything about him gives away too much, HAHA... :oops: Can we have a mini, crack-ish ending if you're consistently rude to people? My partner and I were just discussing what we wanted for endings! In short: yes.....
by oujibird
Thu Sep 17, 2015 8:28 pm
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork's Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

First off, yay! to snark! :D B^) Second, reckless nerd?! Oooh, I want details! I feel really dumb, but what do you mean, 'shade'? HAHA, by "shade" I meant he can dish out some nasty comments - and like wildfire! Buuuut, anywaaays... if I talked more about him, I'm afraid I'd step into spoiler terri...
by oujibird
Thu Sep 17, 2015 7:18 pm
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork's Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

Hey everyone! My partner and I decided on a protag. He's a nerd... and reckless. And throws as much shade as he'd throw a pokeball, were he a pokemon trainer. Perfect combo, tbh. Edit: In other news, I've started sketching thumbnails when I have spare time! Here's a look at the psychic's shop , wher...
by oujibird
Thu Sep 17, 2015 3:55 pm
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork's Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

I'm an avid yaoi/BL lover, and I approve this game! d(^.^)b Haha, glad to hear it! Seriously, though. I'm really, REALLY interested in this. We don't have near enough BL games with a good plot beyond, "I'm gay, I wanna get laid", IMO, so... That's actually the reason why I wanted to start making th...
by oujibird
Thu Sep 17, 2015 3:10 pm
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork's Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

A queer romance game with monsters? I'm up for it :D YES, GOOD. I really like all of the characters. My favourite is definetly the second guy. Grumpy and awkward sweetheart with piercings? Perfection 9(*3*)9 AH, grumpy guy... he's pierced his ears... and everyone's heart... I'm included. Much appre...
by oujibird
Thu Sep 17, 2015 8:04 am
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Re: Patchwork's Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

Oooooh! I like love this :D Haha, thank you! And yes, "Mr. Fairy's" true form may be a bit scary, but I bet he'd still cry if you said his tie didn't match his shoes. Also, you're absolutely correct about grumpy man being one heck of a sweetheart. And that my vampire wants to eat you. I'm curious a...
by oujibird
Thu Sep 17, 2015 6:33 am
Forum: Ideas
Topic: Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN
Replies: 26
Views: 2728

Patchwork’s Curse -[BxB, BxG]- A Supernatural/Romance VN

HAHAHA I FINALLY THOUGHT OF A FINAl title (but I'm busy rn so expect a couple days to have this up!) --9/19/15 Premise: Cast out from society after you become cursed by a witch, you run away from your family to find a more accepting place of residence. Within the hour, you unknowingly pass through ...
by oujibird
Sun Apr 19, 2015 2:45 pm
Forum: We are a Free Project looking for Partners
Topic: Project 2059 Recruitment Thread [CLOSED]
Replies: 15
Views: 3019

Re: Project 2059 Recruitment Thread [Needs BG Colorist]

And to the right, the bane of my existence, trees.

http://prntscr.com/6vqn1e

Good lord, I love how the lighting/shadows came out though. *slowly high fives myself*