Interview with Mayu from ToL 2 is up

Forum organization and occasional community-building.
Forum rules
Questions about Ren'Py should go in the Ren'Py Questions and Announcements forum.
Post Reply
Message
Author
User avatar
Blue Lemma
Forum Founder
Posts: 2005
Joined: Sat Jan 25, 2003 2:32 pm
Completed: ToL, Shoujo Attack!, Lemma Ten
Projects: [RETIRED FROM FORUM ADMINISTRATION - CONTACT PYTOM WITH ISSUES]
Contact:

Interview with Mayu from ToL 2 is up

#1 Post by Blue Lemma » Wed Jan 14, 2004 11:25 pm

Lemma's posted her interview with Mayu Natsuda from Tales of Lemma 2:

http://www.lemmasoft.net/ToL2/intermayu.htm

Lemma: Any comments are welcome! :wink:

As for the game, I've picked up the work on it. 8)

User avatar
Jerails
Veteran
Posts: 248
Joined: Mon Jan 12, 2004 4:08 am
Location: Hawaii
Contact:

#2 Post by Jerails » Wed Jan 14, 2004 11:40 pm

Whoot! Several of my questions were asked!! Yay! Really great interview Lemma! Know we know about three of the four contestants. So I'll just guess that you're leaving Yuki out until the day of the game, ya? Oh well, I'll just go bug Miko now...
It's been a while, folks!

KOE
Regular
Posts: 44
Joined: Thu Aug 21, 2003 10:37 am
Location: Canada
Contact:

#3 Post by KOE » Thu Jan 15, 2004 6:06 am

What fruit is gray?

User avatar
Erik
Regular
Posts: 149
Joined: Tue Sep 30, 2003 1:24 pm
Location: .nl
Contact:

#4 Post by Erik » Thu Jan 15, 2004 12:44 pm

Nice interview there. :) (and yes, I have been laughing :lol: a lot)

User avatar
aliceunderskies
Newbie
Posts: 5
Joined: Sun May 25, 2003 10:39 pm
Location: North Carolina, USA
Contact:

#5 Post by aliceunderskies » Thu Jan 15, 2004 8:05 pm

Sooo cute! :D Mayu is one of the only r'enai girls (fanmade or otherwise) that could actually pass as a living, breathing, caring, feeling, insert adjective here girl. At least from what I've read here. If she suddenly turns into a bisexual nymphomaniac I won't hold you to it. :wink:

User avatar
Blue Lemma
Forum Founder
Posts: 2005
Joined: Sat Jan 25, 2003 2:32 pm
Completed: ToL, Shoujo Attack!, Lemma Ten
Projects: [RETIRED FROM FORUM ADMINISTRATION - CONTACT PYTOM WITH ISSUES]
Contact:

#6 Post by Blue Lemma » Fri Jan 16, 2004 7:01 pm

If she suddenly turns into a bisexual nymphomaniac I won't hold you to it. :wink:
Mayu x Miko? :shock: :wink: :lol:

Lemma: *slaps naughty thoughts out of Blue's head* :shock:

Er, sorry... ^_^;
.
.
.
.
.
.
Lily x Mayu?

*SLAP!*
:oops:

User avatar
Jerails
Veteran
Posts: 248
Joined: Mon Jan 12, 2004 4:08 am
Location: Hawaii
Contact:

#7 Post by Jerails » Sat Jan 17, 2004 2:58 am

Heh, look's like Blue's got some thoughts up in his head. Oh well, a guy's gotta think what a guy's gotta think, ya? Hmmm, so, will there be any more interviews from Lemma? Or is it limited to one per series/adventure/game? Just curious, ya?
It's been a while, folks!

User avatar
Erik
Regular
Posts: 149
Joined: Tue Sep 30, 2003 1:24 pm
Location: .nl
Contact:

#8 Post by Erik » Sat Jan 17, 2004 7:20 am

BL... If what I read about TOL2 is true Lemma must've slapped your head blue by now, no? (that would explain your name, though) :lol: :P

Zintar
Miko-Snatcher
Posts: 126
Joined: Thu Sep 04, 2003 5:47 pm
Location: Still With Miko -HEHEHEE
Contact:

#9 Post by Zintar » Sun Jan 18, 2004 8:03 pm

Mayu x Miko. :lol:

Oh Yeahhhhh!!! :twisted: :wink:
(Zintar on the recieving end of a punch)*#@#* :x

I was just kidding Miko. :)

*#@#* :x

C'mon now,stop it. :(

*#@#* :x

Ok,ok I'm sorry. :oops: :(

btw great interview lemma. :wink:

C'mon now, Miko cheer-up.

Miko, would u like a cherry??? :twisted:
(Zintar taking evasive action)
Feb 26, 2004 - Trinity Riot *hands Zintar the 101 Posts Award*
Feb 25, 2004 - Blue Lemma *awards the 2nd-2nd-Place Shoujo Attack Prize to Zintar*
Nov 06, 2003 - Blue Lemma *hands Zintar the Pointless Post Award*

Jojo
Newbie
Posts: 7
Joined: Tue Jan 20, 2004 3:39 am
Location: Somewhere -7 hours of Greenwich
Contact:

Nice

#10 Post by Jojo » Tue Jan 20, 2004 3:42 am

It's about time a 6'1" girl was an option on one of these games. That fact alone means I'm anticipating this game, and I want to give you a big hug. Yay for tall girls.
Don't take anything I say seriously. I don't verify my sources. That would involve trying.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users