Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

NaNoRenO is an event where creators make a game from scratch during the month of March.
Post Reply
Message
Author
User avatar
Ghost of Crux
Miko-Class Veteran
Posts: 511
Joined: Mon Apr 27, 2015 12:17 am
Projects: To Weave A Thread
Organization: UNICORSITY
Tumblr: unicorsity
itch: namio
Location: Indonesia
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#61 Post by Ghost of Crux » Fri Mar 04, 2016 11:43 am

git gud ween
(I am considering bringing that au back tbh i can prolly fic it if not vn it. JUSTICE NEVER RESTS BUT STOP STEALING THE SPOTLIGHT ALL THE TIME ARTIE)

n ah man its more like not enough law binding altons pants

YEP. he needs to git gud. And, well. Law-Latin.

I'm trying to get at least one BG partially done rn weeps
I just remembered that I have to do everything in like... imagebuttons welp
Image Image

misspells everything as unicorn. Call me Namio. They/them. | Honest Critique

Become a patron on my Patreon!

User avatar
Weenily
Regular
Posts: 165
Joined: Tue Dec 01, 2015 2:53 pm
Tumblr: Weenily
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#62 Post by Weenily » Fri Mar 04, 2016 12:02 pm

(ayy if you'll have fun doing it, go for it! pLUS ARTIE YELLING OBJECTION and just making the defense piss themselves. LMAO FAIR ENOUGH. gotta let your other kids shine!)

jfC ALTON. THATS GROSS

oH YEAH. bc point and click game? haha looks like u gotta git gud too nam. we all need to git gud
You can call me either Weenily or Gaile! They/them pronouns please and thank you.

User avatar
Ghost of Crux
Miko-Class Veteran
Posts: 511
Joined: Mon Apr 27, 2015 12:17 am
Projects: To Weave A Thread
Organization: UNICORSITY
Tumblr: unicorsity
itch: namio
Location: Indonesia
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#63 Post by Ghost of Crux » Fri Mar 04, 2016 12:15 pm

(ok now i seriously want it.... artie ur gonna wreck the court)

BASICALLY

dude... u wont be telling me to git gud when I'm doing this:
Image
Yup. I'm manually adding wallpaper texture. I am not surviving this
Image Image

misspells everything as unicorn. Call me Namio. They/them. | Honest Critique

Become a patron on my Patreon!

User avatar
Weenily
Regular
Posts: 165
Joined: Tue Dec 01, 2015 2:53 pm
Tumblr: Weenily
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#64 Post by Weenily » Fri Mar 04, 2016 12:28 pm

("ORDER IN THE COURT ORDER!" "YOU'RE OUT OF ORDER! THE VENDING MACHINE BY THE BATHROOM IS OUT OF ORDER!")

OKAY I STAND CORRECTED. man ure as intense as artie. that loOKS REALLY GOOD SO FAR BTW i cant believe youre manually drawing it omfg
You can call me either Weenily or Gaile! They/them pronouns please and thank you.

User avatar
Kowai
Regular
Posts: 50
Joined: Thu Feb 25, 2016 6:33 am
Tumblr: kowaikowia
Deviantart: kowai-usagi
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#65 Post by Kowai » Fri Mar 04, 2016 12:31 pm

Good luck with that wallpaper! In the meantime son, convince yourself NOT to do that in any other room.
I promise to put flowers on your tombstone otherwise. >_>

User avatar
Ghost of Crux
Miko-Class Veteran
Posts: 511
Joined: Mon Apr 27, 2015 12:17 am
Projects: To Weave A Thread
Organization: UNICORSITY
Tumblr: unicorsity
itch: namio
Location: Indonesia
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#66 Post by Ghost of Crux » Fri Mar 04, 2016 12:41 pm

Weenily wrote:("ORDER IN THE COURT ORDER!" "YOU'RE OUT OF ORDER! THE VENDING MACHINE BY THE BATHROOM IS OUT OF ORDER!")

OKAY I STAND CORRECTED. man ure as intense as artie. that loOKS REALLY GOOD SO FAR BTW i cant believe youre manually drawing it omfg
(THE EVIDENCES WERE PRESENTED OUT OF ORDER BUT YOU DONT SEE ME COMPLAINING)

TH A Nks I'm debating listening to like an audiobook or something while I draw or just play Hamilton the entire time to pump me up (GEOOOORGE WASHINGTON. WE ARE OUTGUNNED, OUTMANNED--)
Kowai wrote:Good luck with that wallpaper! In the meantime son, convince yourself NOT to do that in any other room.
I promise to put flowers on your tombstone otherwise. >_>
I WON'T. I'LL JUST. ADD SOME. MALFORMED UNICORNS ON ARTIE'S ROOM OR SOMETHING. RIP.
thank you but I'm p sure the goats will eat them
Image Image

misspells everything as unicorn. Call me Namio. They/them. | Honest Critique

Become a patron on my Patreon!

User avatar
Kowai
Regular
Posts: 50
Joined: Thu Feb 25, 2016 6:33 am
Tumblr: kowaikowia
Deviantart: kowai-usagi
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#67 Post by Kowai » Fri Mar 04, 2016 12:47 pm

Ghost of Crux wrote:thank you but I'm p sure the goats will eat them
At least there will be creatures happy with the gesture!

User avatar
Weenily
Regular
Posts: 165
Joined: Tue Dec 01, 2015 2:53 pm
Tumblr: Weenily
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#68 Post by Weenily » Fri Mar 04, 2016 12:51 pm

HAMILTON go with hamilton defs
You can call me either Weenily or Gaile! They/them pronouns please and thank you.

User avatar
Ghost of Crux
Miko-Class Veteran
Posts: 511
Joined: Mon Apr 27, 2015 12:17 am
Projects: To Weave A Thread
Organization: UNICORSITY
Tumblr: unicorsity
itch: namio
Location: Indonesia
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#69 Post by Ghost of Crux » Fri Mar 04, 2016 1:05 pm

@kowai; I GUESS goats are a-ok........
I still prefer elephants being happy tho

@weenily; OK you gotta give me an actual name/nickname here because calling you weenie just doesn't sound right

Image
bye sleep
Image Image

misspells everything as unicorn. Call me Namio. They/them. | Honest Critique

Become a patron on my Patreon!

User avatar
Weenily
Regular
Posts: 165
Joined: Tue Dec 01, 2015 2:53 pm
Tumblr: Weenily
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#70 Post by Weenily » Fri Mar 04, 2016 1:16 pm

LOL TRUE. just call me gaile B)
GJ ON THAT PROGRESS
You can call me either Weenily or Gaile! They/them pronouns please and thank you.

User avatar
Kowai
Regular
Posts: 50
Joined: Thu Feb 25, 2016 6:33 am
Tumblr: kowaikowia
Deviantart: kowai-usagi
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#71 Post by Kowai » Fri Mar 04, 2016 1:44 pm

Ghost of Crux wrote:@kowai; I GUESS goats are a-ok........
I still prefer elephants being happy tho
Okay, I'll bring bananas. Or whatever elephants eat. :D

User avatar
Ghost of Crux
Miko-Class Veteran
Posts: 511
Joined: Mon Apr 27, 2015 12:17 am
Projects: To Weave A Thread
Organization: UNICORSITY
Tumblr: unicorsity
itch: namio
Location: Indonesia
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#72 Post by Ghost of Crux » Fri Mar 04, 2016 2:01 pm

@ Gaile; I seriously like this name o u o
beats weenie by a mile too

@ Kowai; YOU'RE THE BEST.

I ended up finishing up a sprite that I started earlier today:
Image
One of the maids. If I don't have time, I'll just use one. It's not like variations of them is really important.
Image Image

misspells everything as unicorn. Call me Namio. They/them. | Honest Critique

Become a patron on my Patreon!

User avatar
Kowai
Regular
Posts: 50
Joined: Thu Feb 25, 2016 6:33 am
Tumblr: kowaikowia
Deviantart: kowai-usagi
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#73 Post by Kowai » Fri Mar 04, 2016 4:46 pm

Nami, you're gonna scold me but... At first, I thought this maid was holding a laser saber. >w>;

User avatar
Ghost of Crux
Miko-Class Veteran
Posts: 511
Joined: Mon Apr 27, 2015 12:17 am
Projects: To Weave A Thread
Organization: UNICORSITY
Tumblr: unicorsity
itch: namio
Location: Indonesia
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#74 Post by Ghost of Crux » Fri Mar 04, 2016 5:34 pm

Kowai wrote:Nami, you're gonna scold me but... At first, I thought this maid was holding a laser saber. >w>;
WHY WOULD I SCOLD YOU
THAT'S TOTALLY AWESOME
I WANT ONE

Artemisia is totally justified in her fear now
Image Image

misspells everything as unicorn. Call me Namio. They/them. | Honest Critique

Become a patron on my Patreon!

User avatar
Zelan
Lemma-Class Veteran
Posts: 2366
Joined: Tue Mar 01, 2016 7:23 pm
Completed: The Dark
Projects: Cosplay Couple
Tumblr: evns
itch: Zelan
Contact:

Re: Death and Other Practical Jokes [Paranormal] [NaNo16]

#75 Post by Zelan » Fri Mar 04, 2016 5:36 pm

what happened to this thread since the last time I posted
(I vote for all of the sketches posted thus far to be the bonus material after getting all of the endings.)
Kowai wrote:Nami, you're gonna scold me but... At first, I thought this maid was holding a laser saber. >w>;
Also this.

Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users